draait twilight nog ergens in noord brabant?

ik kijk het altijd in de bios met mijn bff alleen deze keer wilde we vandaag gaan maar nu draait ie opeens niet meer...
draait ie nog ergens anders??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval niet meer in het speelhuis..

Het beste antwoord

Ja, in de Euroscoop in Tilburg draait hij nog. Zover ik het kan zien, tot volgende week woensdag nog (gewoon omdat ze het niet verder kunnen tonen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DANKJEDANKJEDANKJE!

Andere antwoorden (1)

Nee, kan m ook nergens meer vinden maar je kunt m wellicht ook kijken op www.ikwilfilmskijken.com :-)