Hoe heet die engels-talige film die precies zo gaat? Elizabeth Miller is de assistente van de assistente van een filmagent in Hollywood. Ze maakt afsp

Toegevoegd na 24 minuten:
Ze maakt afspraken met de kapper voor Cameron D., huurt strippers in voor George C. en laat de hond van haar baas uit. Dagelijkse kost in Hollywood maar niet écht Elizabeths ambitie. Niemand, ook geen geniepige assistente of hitsige producent, zal haar ervan weerhouden zelf producente te worden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Moviegirl.

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar het is een boek, geen film bij mijn weten
De Engelse titel luidt meen ik 'the second assistant' maar ook daar is mij geen verfilming van bekend. (Opvolger heet 'the first assistant', maar ook daar is geen film van te vinden.

Ik vrees dat het lezen wordt......