Waar maken ze die aliens van in films? Zie toelichting!

Bijvoorbeeld in predator, battle of la. Het zijn fysieke lichamen die ze ergens van maken en fysiek contact mee maken ( bv ontleden)maar wat is dat? Geen cgi iig.

Toegevoegd na 4 dagen:
Aanvullend: wat is dat waar ze in snijden in dat soort films als ze dr een gevangen hebben (Battle of LA), is dat echt en hoe maken ze dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je de predator zelf? Dat is gewoon iemand in een pak, met animatronics erbij.

Toegevoegd na 9 minuten:
Hier nog meer mooie voorbeelden van Animatronics: http://www.youtube.com/watch?v=BdjhRZOhdXU
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze pakken worden door Stan Winston studio's gemaakt door een team van kunstenaars en specialisten. Ze hebben o.a. voor Jaws, E.T. Jurrasic Parc en Iron man animatronics gemaakt.
Tegenwoordig geven ze ook les via online video's over hun vak. Stanwinstonschool.com