Waarom is de film This is it van Michael Jackson maar twee weken te zien?

Waarom krijgen niet alle fans de gelegenheid deze film in de bioscoop te zien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Het beste antwoord

Om het bijzonder te houden... Wel jmmr voor de mensen die nu buiten de boot vallen... en moeten wachten tot de DVD uit is...
Maar ja "This is it" en daar zouden we het mee moeten doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
This is it, humor +1 bijna bij de 100.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx :-) Jah de honderd :-D juppie!!!
Nu word het pas echt leuk ;-)

Andere antwoorden (3)

Omdat ze heel veel verwachten van de DVD verkoop, en minder van de hoeveelheid bioscoopgangers! Alleen de echte fans, maar die gaan echt zo snel mogelijk, dus twee weken is meer dan zat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om het exclusief te houden.
Gelijk een goede reden om de prijzen zo duur te maken. En er in klap zo veel mogelijk mee te verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De werkelijke reden van 2 weken is nog steeds onbekend. Misschien dat ze denken dat daardoor de dvd-verkoop beter zal zijn en er dus meer geld komt. Maar we weten allemaal hoe het werkt met een dvd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kun je de pinguindans vaker op terug zien..HIha..+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol