Michael Bay heeft wel plannen om een 4e deel te maken maar hij is hiervoor nog niet officieel benaderd. Hij heeft alleen een contract getekend voor 3 delen. Ook de andere acteurs zijn nog niet gevraagd.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://filmonic.com/fourth-transformers-movie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Optimus Prime heeft sowieso al gezegd geen volgende film meer te willen maken, hij wordt er volgens veel andere autobots ook te oud voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

ik heb ergens vaag gehoord dat ze wel een 4e en mischien zelfs een 5e film willen maken,shia la bouf doet niet meer mee omdat hij M. bay had beledigt, i.p.v hem hebben ze nu jason statham