Wat is de muziek van de titelsong van Inglourious Bastards?

Geen idee wat voor film het is, maar mijn zoon kijkt hem net op zijn laptop en ik ken die muziek. Misschien van Candle Light wat ik ken uit vroeger tijden?

Ik hoor zo Jan van Veen er een gedicht bij voorlezen namelijk. Of iets uit een reclame met een zwaan ofzo?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik weet inmiddels dat het Inglourious BastErds is, ipv bastards en dat de theme song 'The Green Leaves of Summer' is. Maar waar is deze muziek bekend van?

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=yi-U-kyrTqk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat nummer werd wel degelijk gebruikt bij Candlelight, voor het eerst bij Radio Veronica in de uitvoering van Mantovani.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht het toch ook echt hoor.

Andere antwoorden (4)

The Green Leaves of Summer komt uit de film Alamo met John Wayne (1960).

Toegevoegd na 26 seconden:
sorry: The Alamo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is wel een beetje lastig, BBC I heeft het lang gebruikt bij hun testbeeld. En verder heeft Ennio Morricone, John Williams en vele anderen het gebruikt voor verschillende doeleinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Green Leaves of Summer – Nick Perito
van de film: The Alamo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud is jouw zoon. Als ik zijn vader was zou ik een dergelijke film eerst zelf zien en proberen het onderwerp aan te snijden bij de koffie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, hij vond er na 5 minuten zelf al geen bal aan, dus dat was niet nodig ;-)