ik zoek een horror film die ik gezien heb tussen het jaar 2000 en 2006/2007 gezien heb?

Deze film gaat over een waarzegster die visioenen heeft over ene meisje dat vermoord wordt. de waarzegster moet er achter komen hoe zij vermoord is.
op deze wijze ziet de waarzegster dingen zoals: meisje hangt met kettingen in de boom.
* Meisjes zit in badkuip met kettingen om en een heleboel bloed.
Verder ziet ze ook visioenen van dingen die nog moeten gaan gebeuren.
zoals de buurman die psychisch niet goed is en zijn zoon vastgebonden heeft in de tuin en hem in brand wil zetten.

Ik vond het toen die tijd een hele goede film alleen ik zou niet weten welke film het is,. maar wil hem heel graag weer kijken..

WIE O WIE helpt me ( uit de brand) ;)
p.s : het kan zijn dat goldie hawn de waarzegster speelt ( of kat hudson)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Kan het zijn dat het deze film is:

The Gift (2000)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent echt goed!. Heb hem laatst gekeken. Alleen idd niet zo horro als ik toen ervaarde