Soldaat van Oranje, deze film heeft de VS zich doen openstellen voor talent uit NL. Paul Verhoeven, Rutger Hauer en Jeroen Krabbe hebben dankzij deze film een glansrijke carriere in de VS kunnen bewerkstelligen!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soldaat_van_Oranje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was ook mijn eerste gedachte. Plus

Andere antwoorden (6)

schnitzelparadijs of rabat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Turks Fruit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Driemaal won een Nederlandse film een Oscar voor de beste buitenlandse film: De Aanslag (1986), Antonia (1995) en Karakter (1997).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij staat "De Lift" ook hoog op het lijstje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwartboek is voor zover ik weet een erg bekende en populaire film in het buitenland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oorlogswinter.