De film Radeloos in 10 zinnen??

Wij gaan op school misschien de film Radeloos kijken wil iemand zeggen hoe die film gaat het maakt niet uit als je het hele verhaal verklapt!! :D
Want wij gaan stemmen welke film we gaan kijken en ik ken die film niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Het verlies van een ouder, overmatig alcoholgebruik en anorexia zijn de thema's
Als er plotseling iets verschrikkelijks gebeurt met zijn vader, staat Pacos leven op zijn kop. Vooral omdat hij denkt dat het z¡jn schuld is. Paco klust niet meer aan zijn bus, hij is geen dj meer en zijn vriendin Floor maakt het uit. Zelfs de website die hij samen met zijn vrienden maakt, kan hem niets meer schelen. Zijn schuldgevoel wordt steeds erger, en alleen door een paar biertjes kan hij het even vergeten. Hierdoor raakt hij net zo in de problemen als zijn klasgenote Yara. Zij probeert steeds dunner te worden om haar onzekerheid te verbergen. Daar gaat ze z¢ ver in dat ze uiteindelijk ook geen uitweg meer ziet.... Kunnen Paco en Yara elkaar helpen?
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap niet dat ze bij de informatie zeggen dat hij een website maakt met zijn vrienden..dat is namelijk helemaal niet zo! Geen min voor jou hoor!
Amadea
12 jaar geleden
@Ytje, als het zelfs op de site van film staat hoe kan jij dan ontkennen dat het zo is? Zie http://www.radeloosdefilm.nl/synopsis.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg toch, ik snap niet dat ze het op de SITE zetten.
Ik kan het ontkennen omdat ik de film zelf al 20x heb gezien.
Ze maken geen website, maar een filmpje voor een scholen avond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ytje, hij maakte toch een site met zijn vrienden op de computer? dat ene Filmpje over die leraar? Voor de wedstrijd?
In Radeloos heeft Yara al een poosje een oogje op Paco, die bij haar op school zit en als DJ plaatjes draait op feesten. Maar Paco heeft wat met Floor en ziet haar niet staan. Komt het misschien omdat ze te dik is? Yara's moeder wil dat haar dochter fotomodel wordt maar eigenlijk wil Yara naar de kunstacademie. Ze besluit af te vallen door minder te gaan eten. Zo slaat ze twee vliegen in één klap: nu kan ze fotomodel worden en vindt Paco haar misschien mooi genoeg. Maar naarmate Yara minder eet, voelt ze zich steeds slechter. Haar vriendin Sterre maakt zich ernstig zorgen. En Paco? Misschien heeft hij geen oog voor Yara omdat hij zo zijn eigen problemen heeft...

http://moviemeter.nl/film/51660
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er plotseling iets verschrikkelijks gebeurt met zijn vader, staat Paco's leven op zijn kop. Paco (18 jaar) klust niet meer aan zijn bus, hij stopt met zijn DJ werkzaamheden en zijn vriendin maakt het uit.

Zelfs de website die hij samen met zijn vrienden maakt, kan hem niks schelen.
Zijn schuldgevoel wordt steeds erger en alleen met een paar biertjes kan hij het even van zich af zetten. Hierdoor komt hij net zo in de problemen als Yara (17 jaar), zijn klasgenote. Zij probeert steeds dunner te worden om haar onzekerheid te verbergen. Daar gaat ze zo ver in, dat ze uiteindelijk geen uitweg meer ziet...

Kunnen Paco en Yara elkaar helpen? Of kan de vriendengroep iets betekenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap niet dat ze bij de informatie zeggen dat hij een website maakt met zijn vrienden..dat is namelijk helemaal niet zo! Geen min voor jou hoor!
In het kort:
Als Paco plotseling zijn vader verliest, staat zijn leven op zijn kop. Vooral omdat hij denkt dat het zijn schuld is. Paco klust niet meer aan zijn bus en zijn vriendin Floor laat hem keihard zitten. Zijn schuldgevoel wordt alleen maar groter, hierdoor raakt hij net zo in de problemen als zijn klasgenote Yara.
Yara wil het liefst naar de kunstacademie, maar haar moeder, die makelaar is, vertelt tegen iedereen dat haar dochter later ook in de makelaardij terecht zal komen, terwijl ze dat helemaal niet wil. Yara's beste vriendin is de slanke Sterre, maar naast Sterre voelt ze zich dik en daarom hongert ze zich zelf uit. Ze gaat echter zo ver dat ze anorexia krijgt en thuis enkele keren flauwvalt. Uiteindelijk raakt ze bewusteloos op school, wat voor een fataal einde zou kunnen zorgen...

Voor de langere versie, van de film, zie de tweede bron.