Hoe heet deze film?

Ik en mijn broertje hebben een keer een film gezien waarvan we de titel niet meer weten.
De film ging, grof geschetst, over een pistool dat was gebruikt op een crime scene en een kind kreeg het daarna in handen. Allerlei criminelen zitten van af dan achter het kind aan, om de pistool weer terug te krijgen voordat de politie het vind en bewijs heeft om tegen de criminelen te gebruiken.
Ik herinner me nog een scene dat een ander kind uit het verhaal werd ontvoerd door een man en een vrouw die hun huis helemaal kinderlijk hadden ingericht. Uiteindelijk bleek het dat ze die kinderen vermoordden en in zakken in een kast opsloegen.
Inderdaad een behoorlijk zieke film, maar het heeft zo'n indruk op ons gemaakt dat we het nog eens willen zien. Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien bedoel je de film Running Scared? Het gaat ook over een wapen maar het is te lang geleden om te weten of ook de rest van je beschrijving erin voorkomt.