Hoe heet die andere film dan "True lies", over een vrouw die denkt dat haar man heel saai is en dus opzoek gaat naar avontuur?

Het is een film die gaat over een vrouw die denkt dat haar man heel saai is en dus opzoek gaat naar avontuur. Ze weet alleen niet dat haar man geheim agent is.. Weet iemand hoe die heet! NIET: TRUE LIES uit 1994

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je die ene van rtl 7?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohnee laat maar

Antwoorden (4)

La Totale!
Een Franse film uit 1991 (True Lies is de amerikaanse remake van deze film)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
die ga ik zeker nog eens zien ik was gek op true lies
Mr. and Mrs. Smith?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Tja maar daar waren ze beide geheim agent
idd Mr en Mrs Smith - toevallig op tv vanavond op SBS
Bronnen:
12 jaar geleden
er ook een liedje over een man die zijn vrouw saai vind en een advertentie plaatst. De reactie die daar op komt, komt van zijn eigen vrouw.