wie herkent deze film?

Het ging over een man die zijn gezicht eraf moest halen en de gezicht van een crimineel op zijn gezicht moest naaien zodat hij op onderzoek uit kon gaan, maar later in de film deed de crimineel het zelfde met zijn gezicht en zo kon hij doen alsof hij de man was. Wie kent hem??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je Face/Off bedoeld met Nicholas Cage en John Travolta. Weet het eigenlijk wel zeker.

hier is de imdb-link: http://www.imdb.com/title/tt0119094/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij was eerder +je
Amadea
12 jaar geleden
Oh, krijg ik daarom een negatieve duim, omdat iemand anders sneller was?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, dacht ik al. Veel kijkplezier

Andere antwoorden (1)

Dat is Face/Off uit 1997, met John Travolta en Nicolas Cage.
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dankjewel, dat voelt heel wat prettiger dan een onterechte min!