Is de film razend geschikt als meidenfilm als doelgroep?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik als 18 jarig vrouwlijk figuur vond het wel een leuke film hoor! Alleen jammer dAt de jongere meiden in de bios de hele tijd er door heen praten n met mobieltjes in de weer waren

Antwoorden (4)

Ik ben daar laatst heen geweest, en het is voor jongens en meiden eigelijk want er komt ook free running in voor en dat was wel stoet hoor :)

Maar k moet eerlijk zeggen, dat k hem niet zo bijzonder vond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, het is een tienerfilm voor zowel jongens als meisjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het toch geschikt voor meiden als doelgroep :').
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een meidenfilm is een film die minder geschikt is voor jongens. Mijn antwoord is dus gewoon goed.
Nee, de hoofdpersoon is een jongen. Het gaat over freerunnen en over huiselijk geweld. De hoofdpersoon krijgt ook te maken met verliefdheid, maar dat maakt het natuurlijk niet meteen meisjesfilm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachtwachtwachtwacht..
Als ik de vraag goed begrijp, wordt er gevraagd of "razend" als film geschikt is voor meiden (al is de vraagstelling mij niet helemaal duidelijk: Razend is namelijk niet per se een meidenfilm, maar of hij geschikt is voor meiden als doelgroep is weer een hele andere vraag).
Of heb ik het mis?
Natuurlijk is het antwoord ja!
In principe is "Razend" te categoriseren als "tienerfilm" en ja, daar vallen ook meisjes van bepaalde leeftijd onder.
De jeugdboeken van Carry Slee, dus eigenlijk ook de verfilmingen ervan zijn voornamelijk gericht op jongeren van ongeveer 12-17 jaar (grove schatting).
Dat de hoofdpersoon een jongen maakt hierbij als het goed is niets uit - er zijn chick flicks waarvan in elk geval 1 van de hoofdpersonen een jongen/man is (denk aan she's the man).
Ik denk zelfs dat eerder meisjes dan jongens naar dit soort films kijken, echter is het inderdaad niet per se een meidenfilm.