Tot hoelaat mag je naar een film binnen in een bioscoop(cinestar enschede) bijv begint om 21.20 tot hoelaat kan ik nog naar binnen

Met reservering en zonder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (6)

Soms zijn ze streng, soms niet, soms tot begin, soms altijd, soms tot pauze, soms tot 5 minuten voor begin, ik heb helaas geen ervaring in Enschede
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Durf ik niet te zeggen. ik ga zelf ook altijd in enschede en ik denk tot een kwartier nadat hij is begonnen en dat denk ik vooral omdat het eerste kwartier reclame is. Ligt ook aan de drukte op dat moment natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je kaartjes hebt opgehaald die je gereserveerd hebt , of als je ze gekocht hebt , dan mag je naar binnen wanneer je wilt. Mits je je kaartjes al hebt en al boven bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik heb wat gegooglet en ik heb het gevonden
Maandag 15:15 - 22:00
Dinsdag: 15:15- 22:00
Woensdag: 12:00- 22:00
Donderdag: 15:15- 22:00
Vrijdag: 13:00- 22:00
Zaterdag: 12:00- 22:00
Zondag: 10:30- 22:00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De deuren gaan vaak In Cinestar dicht en lampen uit als de film gaat beginnen.Maar zelfs daarna komt het nog wel eens voor dat er nog een paar mensen binnenkomen,ligt er net aan als er een van cinestar bij de deuren staat of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het principe kan je gewoon altijd naar binnen. Bij de meeste bioscopen zijn hier geen regels voor. Het is natuurlijk wel uitermate irritant voor de mensen die de film aan het kijken zijn als jij de deur opendoet en een zee van licht in de donkere zaal loslaat. Plus de nodig geluidsoverlast en de mensen die op moeten staan zodat jij naar je plaats kan.

Pathe heeft als enige hierover echt een statement gemaakt. Je mag zodra de film is begonnen niet meer naar binnen, gereserveerd of niet.

Hier een korte statement van Pathe:
"Pathé vindt dit dermate storend voor de andere bezoekers die op dat moment al in de zaal zitten, dat wij alleen de optimale filmbeleving kunnen waarborgen als de zaal daarna niet meer toegankelijk is voor laatkomers.
Vanaf het moment dat de hoofdfilm start zullen de bioscopen de verkoop van tickets staken en de deuren van de zaal sluiten voor laatkomers. Pathé heeft dit besloten na diverse klachten en de resultaten van hun jaarlijkse bezoekers tevredenheidsonderzoek. Daarin scoorde ze laag op de punten geluidsoverlast en het gedrag van andere bezoekers. De zaal verlaten voor toiletbezoek is natuurlijk wel nog altijd mogelijk."