hoe kan het dat als ik een film uit mijn bestanden wil branden, het niet lukt?

ik wil op een schijfje van 4,7 gb een film zetten. nu krijg ik met windows dvd maker als ik bij items toevoegen de film wil toevoegen dat het niet ongeldig is / beschadigd. dat bericht krijg ik bij alle 31 films die ik op mijn computer heb staan. hoe kan ik nou films op mijn schijfje zetten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

waarschijnlijk omdat het bestand niet in de juiste codering staat, wss DIVX. Divx zal je dvd speler ook niet lezen dus dan heb je er nog niet aan. Ik geloof dat je de bestanden om moet zetten naar avi voordat er iets te zien zal zijn. Kijk eens op internet voor een converter. Er zijn veel goede softwares verkrijgbaar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je een goede software noemen die ik kan gebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze staan al in avi... nog oplossingen?