Hoe heet deze film?

Het is een beetje een western sfeer. Het begint met een verhaal over honden/wolven en over hun instinct (dat weet ik nog omdat ik toen als klein kind mijn vader vroeg wat instinct was)

Die hond heette iets als: Kazan? En hij was zwart en deels wolf geloof ik. Hij word ook nog een keer enorm mishandeld en dan ligt hij jankend in een rivier.

Hij is oud (circa jaren '90)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Rieneke1
12 jaar geleden
heette die niet gewoon; kazan de wolfshond?
staat me zoiets van bij.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal. Kun je mijn vorige vraag ook beantwoorden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik wel... Maar of het goed is... ikkeniewete

Andere antwoorden (1)

kazan de wolfshond, gebaseerd op een boek van james oliver curwood.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Klopt en er is ook nog een vervolg die heet:
De zoon van Kazan.
Prachtige boeken