Hoe kan ik mds/mdf bestanden afspelen op mijn computer?

Ik heb net een film gedownload maar dat blijken dus .mds bestanden te zijn. Hoe krijg ik deze afgespeelt? Ik weet dat je ze met Alcohol120% kan branden, maar dat wil ik niet. Ik wil ze af kunnen spelen op mijn pc. Iemand enig idee hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Je kunt hiervoor Daemon Tools gebruiken, hiermee kun je een virtuele schijf creëren met jouw .mds bestand.

Er is een gratis versie, als je Windows7 gebruikt, kun je ook een widget op jouw bureaublad plaatsen.

Laatste bron is een handleiding voor XP, maar mocht je een andere versie van windows hebben, het is nagenoeg gelijk gebleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gelukt, ik heb nu alleen de audio en niet de video erbij. Hoe krijg ik die video wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je de juiste codec mist, is het een DVD of een video?