Klopt het dat regisseur M. Night Shyamalan altijd een rolletje in z'n eigen films speelt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, hij speelt altijd een kleine - en soms ook wat grotere - cameo of zelfs bijrol.

Ik heb ze niet heel recent allemaal gezien, maar in The Village speelt hij de politieagent aan het eind als het blinde meisje naar de bewoonde wereld is teruggekeerd, in Signs speelt hij de man die de vrouw van de hoofdpersoon heeft doodgereden, en in Lady in the Water is hij één van de personen uit het verhaal (de schrijver meen ik). Wat hij precies in the Sixth Sense en Unbreakable deed, weet ik zo snel niet meer, maar ik heb hem er zeker in gezien. Kleinere rolletjes wel ; bovengenoemden hebben allemaal wel wat tekst. En in The Happening heb ik hem ook voorbij zien springen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ah ; hier : in zijn Wiki staan ze allemaal.
Er zijn inderdaad ook een aar bij waarin hij niet optreedt : Wide Awake en Stuart Little (niet door hem geproduceerd) en Devil (niet door hem geregiseerd). Dat zal er mee te maken hebben.

In the Sixth Sense speelt hij Dr. Hill , en in Unbreakable een drugsdealer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb al zijn films gezien en voor zover ik mij kan herinneren heb ik hem altijd terug gezien in zijn eigen films. Soms een heel klein rolletje dat niet eens opvalt (als je het niet weet) en soms deelt hij zichzelf een wat grotere rol toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zie je hem dan in The Last Airbander?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waarschijnlijk de enige film van hem die ik niet gezien heb, omdat ik niet van directe SF en kinderfilms hou. Maar kon het niet laten om even te zoeken op die titel en je hebt gelijk, hij speelde geen rolletje in die film. Althans niet volgens de comple crew list.