hoe heet de film?

Er was zo een animatie film uitgekomen rond 2002. Het ging over een aantal honden in een mooi huis en hun rijke baasje. Ze hadden een goed leven enzo, maar die baasje kwam te overlijden. De gemene tweeling nam het huis over en wilde de honden weg hebben, maar de honden accepteerde dit niet en probeerde het te voorkomen. Alvast hartstikke bedankt me zusje wil het graag weten maar ik heb voor haar gezocht en kon het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien dalmatiers 101?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet me denken aan lady en de vagebond, maar die is al veel ouder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Lady en de Vagebond?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
" Millionaire dogs "