Hoe kom ik aan de Nederlandse ondertiteling van ''The Ugly Truth''..?

en nee het staat niet op:

http://www.ondertitel.com/ (al getjekt)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik heb me een pukkel voor je gezocht: Niet te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb hem al gekeken zonder............je bent niet de enige die het niet weet zo te zien iig bedankt voor de moeite a-man...!!

Antwoorden (1)

Hij staat er nu wel op sinds 5 oktober, is dat degene die je zoekt of is het nuttig voor ons om verder te zoeken?

Toegevoegd na 2 minuten:
Andere link, ik weet niet of het legaal is, maar vermoed het wel ;):