Weet iemand de naam van deze film?

1/2 jaar geleden was er een film op tv, het ging over een vrouw die een relatie had met twee mannen. Op het einde trouwde ze met allebei.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet precies welke film je bedoelt, maar de naam... Uhhhh!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ik helemaal nadenken over een engelstalige films, krijg je nederlandse reacties. misschien een tip om volgende keer de taal of het land erbij te zeggen? :p

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

liever verliefd moet het zijn volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zowel de al eerder genoemde Nederlandstalige film "liever verliefd" als de Engelstalige film "Bandits" voldoen aan jouw beschrijving.

Toegevoegd na 2 minuten:
Even nagezocht, want het is lang geleden dat ik "Bandits" zag, maar aan het einde van deze film trouwen de hoofdpersonen zelf niet. Ze zijn dan gedriet op de trouwerij van een goede vriend.