Hoe heet deze film?

ik heb helaasalleen het laatste deel gezien, een paar weken geleden op TV en zou graag weten hoe de film heet om hem helemaal te kijken.
de film gaat over een stiefmoeder die een voor een haar kinderen vermoord. Haar stiefdochter ontkomt steeds aan haar, en probeert haar stiefbroertjes te redden. Een man heeft in de gaten dat er iets niet klopt en kijkt van afstand.
De stiefvader van het meisje dat steeds ontkomt probeert haar op het laatst met een bijl te vermoorden maar dit lukt ook niet, en haar stiefmoeder verdrinkt haar broertje in bad. Als de dochter dit ziet pakt ze hem zo gauw mogelijk uit bad en probeert hem nog te redden, maar dan staat haar stiefmoeder ineens achter haar en ze kan geen kant op. Gelukkig staat er ineens een soort FBI binnen en arresteren ze de vader en moeder

dit is het enige dat ik nog weet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

The glass house?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan haast niet missen +