Jazeker. Naast de reeds genoemde David Copperfield (1999) en de Tailor of Panama (2001), speelde hij ook in December Boys en een toneelstuk, Equus, waarbij hij nog wel wat opzien baarde door naakt op het toneel te verschijnen. Ook heeft hij bijrolletjes gespeeld in verschillende series.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, ik zeker 4 films, zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daniel_Radcliffe#Filmografie

Toegevoegd na 23 seconden:
of:
http://www.imdb.com/name/nm0705356/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn als mensen even het minnetje motiveren.
Is het omdat ik niet helemaal uitgespeld heb welke films het zijn?
Deze vraag is zo makkelijk zelf op te zoeken, dat ik besloten heb te volstaan met een linkje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, weg met die min geverts. +1 van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks.
het gaat me niet zozeer om de min, alswel om het principe.
Ik heb in het verleden de plank wel eens compleet misgeslagen bij een antwoord, dan vind ik de minnen terecht en heb ik zelf weer wat bijgeleerd, maar voor zoiets... Begin meer en meer te hopen dat het ooit zover komt dat je niet meer kunt plussen en minnen zonder argument.
Nee, wel in meerdere films: My Boy Jack, The Tailor of Panama, December Boys en David Copperfield. En nog wat kleine gastrollen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh, waarom zeg je "Nee" inderdaad...
Jazeker, dit is zijn complete filmografe:
1999 - David Copperfield - Jonge David Copperfield
2001 - The Tailor of Panama - Mark Pendel
2001 - Harry Potter en de Steen der Wijzen - Harry Potter
2002 - Harry Potter en de Geheime Kamer - Harry Potter
2004 - Harry Potter en de Gevangene van Azkaban - Harry Potter
2005 - Harry Potter en de Vuurbeker - Harry Potter
2007 - December Boys - Maps
2007 - Harry Potter en de Orde van de Feniks - Harry Potter
2007 - My Boy Jack - John "Jack" Kipling
2009 - Harry Potter en de Halfbloed Prins - Harry Potter
2010 - Harry Potter en de Relieken van de Dood deel 1 - Harry Potter
2011 - Harry Potter en de Relieken van de Dood deel 2 - Harry Potter

Televisie

1999 - David Copperfield - Jonge David Copperfield
2006 - Extras - Zichzelf
2007 - My Boy Jack - John "Jack" Kipling
2010 - The Simpsons - Edmund

Theater

2002 - The Play What I Wrote - Gast
2007 - Equus - Alan Strang
2011 - How To Succeed In Business Without Really Trying - J. Pierrepont Finch