wie kent een kinder tekenfilm van vroeger, met een meisje erin, een sok, een monter met 1 oog in een grot? kafb niet op de naam komen.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb dat toen op schoon gezien, de casimir (school voor moeilijk lerende kinderen) dat was altijd standaard op een bepaalde dag

Toegevoegd na 6 dagen:
Het meisje-vrouw ik de 20 denk ik. was echt en de sok en monster waren soort handpoppen ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Bedoel jij misschien Ik Mik Loreland? Het is geen tekenfilm, maar de rest van wat jij noemt komt er in voor. Het is een schooltv-serie voor groep 3, bij de leesmethode Veilig Leren Lezen.

Toegevoegd na 6 dagen:
Na je toevoeging: Dan is het echt, zeker Ik Mik Loreland. Dat is een echt meisje (Mik), die sok is een handpop. En Karbonkel is ook een pop. En hij kon veranderen in een vis met een oog, ook heel eng.
Mik leert in deze serie telkens een nieuw woord lezen (ik- maan-roos-vis enz)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ik heb echt een trauma aan karbonkel. :p zo irritant dat sommige mensen het nooit hebben gezien en het niet begrijpen haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
karbonkel was zoo eng! Tot hij op het einde een vis werd(:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat ook de reden waarom het niet zo lang gebruikt is. Ongeveer alle kinderen vonden Karbonkel eng. Sterker nog, ik was toen inmiddels juf en ik vond 'm ook eng! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Karbonkel was ook echt eng!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super super bedankt. Zit echt afloop jarin in me hoofd met dit. En telkens komt het weer naar voren, maar niemand kende het. Mik loreland beetje wat was ik bank voor dat monster haha iedereen geloof ik. Ik ga het meteen opzoeken op internet. Super bedankt.