Als er NL staat achter een film naam op de site van die bioscoop, is hij dan Nederland ingesproken of Nederlands ondertitelt?

Het gaat over "De Smurfen 3D"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dan is ie Nederlands ingesproken, dat lijkt me trouwens ook logisch als het om een kinderfilm gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol, het is een film voor klein en GROOT :)
Dan is hij in het Nederlands gesproken.

Toegevoegd na 4 minuten:
In Nederland is hij alleen in de Nederlands gesproken versie te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronaldP
12 jaar geleden
nee dus...
http://www.pathe.nl/film/16945/the-smurfs-ov
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maf, want op de site van ook pathe, staat dat hij alleen in nl is. http://www.pathe.nl/film/5836/de-smurfen-nl
NL is nederlands gesproken, OV is (vaak) engels met ondertiteling. OV staat voor originele versie, dus in de originele taal gesproken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat De Smurfen betreft: die is in Nederland alleen in de nagesynchroniseerde versie te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland? Wonderlijk, eerder werd gesteld dat ie alleen nagesynchroniseerd zou zijn - misschien was er toch meer belangstelling dan ze dachten.
Nederlands gesproken uiteraard!
Veel plezier met de film.