Wat is de naam van deze sciencefictionfilm? (Zie toelichting)

Ik heb hem jaren geleden op tv gezien. Ik denk wel 10 jaar geleden. Het ging over een man die arts was op onze wereld. Hij werd met een ruimteschip naar een andere wereld gebracht. Daar ging hij in een kliniek werken bij een arts die mensen kon behandelen met een speciale handschoen. Met die handschoen kon hij zonder opereren in het lichaam gaan en mensen helen. Op die planeet was het aan de ene kant altijd donker en aan de andere kant altijd dag. Er waren 2 zusters (dag en nacht) en die waren gescheiden en werden apart gevangen gehouden. De ene aan de ene kant va de planeet en de andere aan de andere kant van de planeet. In de kliniek werden ook kinderen behandeld. Een meisje (1 van een tweeling) maar ze zag er door een ziekte bejaard uit. Een jongen met een raaf op zijn schouder. De flim was niet met aliens maar meer fantasy. Ik zou hem heel graag weer eens zien. Wie weet welke film ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan misschien de film "White Dwarf" zijn.