Zijn die peer laptops bij icarly echt?

Welk merk? Die laptop bij icarly heeft een peer erop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het zijn gewoon apple laptops met een peer ipv een appel want anders moeten ze apple geld betalen om hun producten te kunnen gebruiken. Je zou het ook al grap op apple kunnen zien. Merk ook op dat ze nooit het scherm zelf laten zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja want Apple vindt het natuurlijk ontzettend vervelend dat er ongevraagd gratis reclame voor ze wordt gemaakt. Als het al ergens om moet, is het omdat de uitzender geen reclame mag maken of daar voor moet betalen, niet omdat Apple er een probleem mee heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn wel momenten geweest dat je het beeldscherm zag. Dan zag je de werkbalk van een Mac en een venster van Windows XP.

Andere antwoorden (2)

Gewoon een grap op Apple natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ze zijn echt. Welk merk het is weet ik niet, maar ze hebben er gewoon een sticker opgeplakt.