HD kijken: verschil of geen verschil? en waar kan je ze vinden?

Ik download sinds ik me externe harde schijf heb alleen maar HD films. Eigenlijk vrijwel altijd .mkv bestanden. Deze varieren van 7 tot 12 gb per film ongeveer (ik download altijd 1080p)

Maar als ik door zo''n lijst blader met films zie ik films van 28gb en een paar pagina''s verder zie ik dezelfde maar dan in 11gb. Zit er echt zoveel verschil in? Ik heb namelijk toen die van 11gb gedowload en daar was het beeld echt al erg goed! zeker te onderscheiden van een dvd. Maar is die van 28gb dan n''og veeel beter?

PS. Heeft iemand goeie sites voor HD dingen te downloaden? behalve piratebay en isohunt die heb ik al.

erg bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

De bestanden van 30gb zijn praktisch altijd pure blu-Ray's en dus echt HD, je moet altijd even kijken naar de resolutie die erbij staat, vaak zijn de 30gb grotere resolutie's dan de 4 gb versies... Die van 4gb zijn opzich wel HD, maar je merkt wel degelijk verschil met de echte blu-ray's!

Toegevoegd na 1 minuut:
Www.alleenretail.org is een fantasiche site, zorg alleen wel dat je 1 op 1 deelt, is wel zo netjes en heeft iedereen er plezier van!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal je even een bericht sturen met wat meer informatie :-)