Welke film is dit? Lees a.u.b de beschrijving:)

Een jaar of 5 geleden zag ik op tv een film die over een jongen ging die in elkaar werd geslagen door een groep en vervolgens in coma raakte. (ook kon de jongen daarvoor heel goed tekenen en werd er weleens een tekening met daarop een vuist laten zien) ik vond dit zo'n mooie film dat ik de titel ervan graag zou willen weten! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Destijds heb ook ik deze indrukwekkende film gezien.
Er staat mij vaag bij dat de EO hem uitzond, op de titel kan ik nog niet komen.
Daar slaap ik een nachtje over.
Mischien dat deze (mogelijke)hint ander beantwoorders
op het spoor zet .
Het kan zijn dat het een aflevering was van een serie over drie engelen waarvan een Monica heette.
Ik kan er echter geheel naast zitten maar krijg steeds sterker het idee dat bovenstaande klopt.
Misschien zijn er EO ers onder de beantwoorders die dit scherp kunnen krijgen.
QUA tijd klopt het aardig, deze serie draaide ongeveer 5 jaar geleden.