hoe heet die zombiefilm?

er is zon team dat zombies dood en dan komt er een zombieplaag en die gaat richting de stad en dan moeten ze de rivier over en dan gaan ze er door en dan is er zon man en die wil m peren met veel geld in de auto door zon parkeergarage en dat team lijdt de zombies af met vuurwerk en ze rijden in een pantserwagen?
sorry als ik zo vaag ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Zombieland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Island of Resident Evil?

Toegevoegd na 6 minuten:
Dit zijn twee verschillende films. Wat je zegt komt me bekend voor, en ik denk dat het 1 van die 2 films is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28 days later?
shawn of death
dawn of death
the crazies