Hoe heet deze film alweer ?

De film gaat over veroordeelden die samen worden opgesloten in een groot magazijn, waar ze te horen krijgen dat ze daar "last man standing" spel moeten spelen en worden ze enkele wapens in hun handen gedrukt. Als ze willen ontsnappen worden ze door de bewakers afgeschoten

iemand ?

Toegevoegd na 1 dag:
The usual suspects
The condemned
felon

zien er leuke films uit maar deze zijn het dus niet :(

Iemand die me nog kan helpen ?

Toegevoegd na 1 dag:
gamer ook niet, ik ben zelf gamer maar vond die film nogal zwakjes. het is een oudere film zeker al 7j geleden ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

The usual suspects.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ehm...nee, toch niet, denk ik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope, is 'm zeker niet. Ik herken de beschrijving van de vraagsteller, maar kan niet op de naam van de film komen.
The condemned ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je Felon bedoelt
http://www.youtube.com/watch?v=Sr0zDhqfOVo
Die komt aardig overeen met je beschrijving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Felon kregen de gevangenen geen wapens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is waar, maar vaak zie je ook dat we een film net iets anders herinneren, vandaar dar tik deze optie ook wilde noemen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer dan de vorige antwoorden. Maar goed ik wilde hem genoemd hebben en we zullen vanzelf zien of de vraagsteller er iets aan heeft. Op de wapens na heeft hij alle overeenkomsten