Op welke site's kan ik titels van zeer enge films zien?

of wie kent er gewoon een paar titels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar hebben ze IMDB voor. Dan kun je alle films bekijken en ook sorteren op genre. Zoals bijvoorbeeld horror.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

"Martyrs" schijnt een enge film te zijn.
Zie link:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'The Tunnel' gaat over een groepje journalisten uit Sydney. Onder Sydney ligt een oud metrostelsel dat niet meer wordt gebruikt. Het gerucht gaat dat er daklozen wonen. De journalisten willen dit onderzoeken, maar telkens als ze het aan iemand vragen, blijkt diegene nergens vanaf te weten. Op den duur regelen ze een interview met een dakloze die ooit in tunnels heeft gewoond. Als de journalisten hem vragen stellen over de tunnels, wordt hij gestoord en gaat hij huilend in een hoekje zitten. De journalisten weten vanaf dat moment dat er iets niet goed zit in die tunnels. Om erachter te komen waarom de dakloze er zo'n trauma aan heeft overgehouden, gaan ze zelf op zoektocht in de tunnels. Ze vinden inderdaad een paar bedden en wat kleren, wat erop wijst dat er daar mensen hebben gewoond. Wat er verder gebeurd vond ik zelf hardstikke eng, een aanrader dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je zeer enge films zoekt neem dan eens een kijkje op de volgende sites:
http://www.upcominghorrormovies.com/
www.fangoria.com/
http://www.allhorrormovies.com/
www.fearnet.com/
http://www.bloody-disgusting.com/
http://www.horror.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldige links (linken?)+
IMDB heeft goede lijsten. Maar vaak als ik het niet meer weet en gewoon iets nieuws zoek om te kijken, kopen of downloaden dan is Google op dat moment toch echt mijn beste vriend. Dan gebruik ik zoektermen als 'beste horrorlijst'. Daar krijg je al genoeg hits op dat je gelijk pen en papier pakt om titels op te schrijven.
Ik ben dan net een kind in een snoepwinkel.
Trouwens de tip over 'Martyres' vind ik een hele goede. En de Tunnel ga ik ook checken ;-)
succes van een 'die hard' horrofan van 48.

Toegevoegd na 3 minuten:
Martyres=Martyrs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een Hyves profiel hebt, zou je eens een kijkje moeten nemen bij "Scary Epidemic Hyves". Als je er lid van bent krijg je elke maand een nieuwsbrief met nieuwe titels en (hele nuttige) reviews. Ook zijn op de hyve zelf een boel titels te vinden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mirrors (1+2) & The Grudge (1,2,3)
Hou van die films <3