Komt "Atlas Shrugged" ook in Nederland in de bioscoop ? , of draait ie al ergens ?

Toegevoegd na 6 minuten:
Verfilming van het boek van Ayn Rand.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorlopig niet volgens: http://www.biosagenda.nl/film_atlas-shrugged-part-i_22161.html Bekijk de trailer hier:
http://www.youtube.com/watch?v=15sYRBE-iY4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, dank je

Het beste antwoord

Lang niet alle films draaien in de NL bioscopen. Het is maar net of de desbetreffende bioscoopketen er commercieel genoeg van verwacht. Vaak verschijnt de titel dan wel op DVD?BLU-RAY. Het kan ook zijn dat de maatschappij die de film/serie uitbrengt niet verwacht NL/Europa ermee te kunnen veroveren, dus ervoor kiest er niks mee te doen.

Nog een mogelijkheid is dat het dus eerst op TV komt, alvorens op schijf. Geloof mij (ik werk in de filmindustrie), er is geen pijl op te trekken hoe en wat deze lui te werk gaan.

Zie de link, aardig controversiele title volgens mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar is ie al op dvd verschenen, want er zijn al dvdrips van te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet helemaal met toerist eens, het illegale circuit kruipt waar het niet kruipen kan..... DVD-rip kan ook een USA versie zijn die geript is.