Het is Darth Vader en hij zegt dit tegen Luke Skywalker in Star Wars.

Toegevoegd na 8 minuten:
Overigens hoort er ook nog het woord "no" bij. Het volledige script zoals je kunt horen in het fragment:

Darth Vader: Obi-Wan never told you what happened to your father.

Luke Skywalker: He told me enough! He told me you killed him!

Darth Vader: No. I am your father.

Luke Skywalker: No... that's not true! That's impossible!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

luke is de naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Darth Vader zegt: Obi-Wan never told you what happened to your father.
Amadea
12 jaar geleden
Hij zegt geen naam in die zijn hij zegt: No i am your father. Dit is de meest herhaalde fout in de filmgeschiedenis. Hij zegt wel veel eerder in zijn verhaal een keer Luke.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk rond 1:40
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Hij zegt niet "Luke, I am your father".