spannende trillers gezocht?

Ik zoek een leuke film die spannend is waar een goed verhaal in zit en wat over bovennatuurlijke krachten gaat.
Geen horror...

Wie weet er titels??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Final Destination trilogy, wordt gekenmerkt als horror, maar is meer een thriller-comedy vind ik. Of Twilight zone
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

I am legend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The sixth sence
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mischien heb je iets aan deze lijst??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- The green mile
- Solaris (russische versie van Andrej Tarkovsky of de Hollywood versie)
- Stalker van Andrej Tarkovsky
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The green mile +1
Dreamcatcher
The green mile
óne missed call(japanese version)
the grudge/the grudge 2(japanese version)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Grudge zijn gave films, maar voor iemand die NIET van hooror houdt denk ik niet zo heel geschikt....
The Da Vinci Code
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enkele van mijn favorieten in dit genre :

The Others
Skeleton Key
The Green Mile (maar die zal zo ongeveer iedereen wel noemen en heb je naar alle waarschijnlijkheid ook wel gezien)
Zo ongeveer alles van M. Night Shyamalan

Toegevoegd na 22 minuten:
Oh, bijna vergeten : Arlington Road vind ik ook een hele sterke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mirrors
dark water
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The ninth gate met Johnny Depp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Final Destination 1 t/m 3 is echt the best!!

Deel 4 is nu in 3d in de Bios
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stirr of Echoes met Kevin Bacon. Paranormale thriller van de soort "dit kan" ( bijna ) iedereen overkomen . Met een ontzetttend spannend einde .
Als je maar een beetje open staat voor zaken als hypnose en geesten dan is dit een must see movie..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beroeving va Stephen King vindt ik ook erg goed en natuurlijk ook De green mile,maar dat zeiden vele beantwoorders al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
P2

Op kerstavond moet Angela (Rachel Nichols) tot erg laat overwerken. Tot haar grote schrik blijkt dat ze dan die avond het prooi te zijn van een gestoorde beveiligingsagent (Wes Bentley). En aangezien iedereen gezellig thuis kerst zit te vieren, moet Angela helemaal in haar eentje proberen om de daden van de psychopathische agent te overleven. Maar dit is nog niet zo makkelijk.

Toegevoegd na 42 seconden:
ik had je vraag niet helemaal gelezen, sorry. maar deze film is wel super goed!