In het boek en op de filmposters zit Nagini we in een beschermende bol maar in de film niet, hoe zit dat?

In het boek beschermd Voldemort Nagini (omdat hij een gruzielement is) op het laatst met een toverspreuk. Op de filmposters zie je dat terug maar in de Film ben ik het niet tegengekomen. Ik vind dat raar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het boek hoeft niet hetzelfde te zijn als de film maar ik vind het ook raar dat het op de poster dan staat.