Hoe kan je een film die je met utorrent hebt gedownload op je intunes zetten?

Als ik klik op bestand>bestand aan bibliotheek toevoegen en als ik het bestand dan toevoeg gebeurt er niks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het is gedownload druk je met rechts op de film en dan map openen. Dan kijk je wat voor extensie die film heeft. Als dat geen mp4 og mpeg4 converteer het dan naar 1 van deze extensies.( zie bron!).
Let op dat het converteren lang kan duren omdat het een groot bestand is! Als het klaar is, sleep je de mp4/mpeg4 film naar de categorie video in itunes. Dan staat daar ergens synchroniseren en hij zet het op je idevice bij video's suc6!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ligt aan de grootte je kan op Itunes alleen films van mp4 grootte zetten. Anders moet je proberen om die film te openen met Itunes of naar de kolom films zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow, dat weet ik niet haha!
Dat kan bij de meeste niet.
Oplossing:
Download oPlayer (hd) lite. Kijk bij je iTunes bij je iphone. Dan staat er boven apps. Klik erop. Dan scroll je naar beneden en dan zie je oPlayer staan, klik je erop. Sleep je je film in het "mapje" rechts ervan en voila. Je hebt je film op iTunes (indirect maar toch, enige oplossing)