Harry potter 7 deel 2 vraag bios

Ik ga vanavond naar harry potter in pathe de munt, klopt het dat daar geen pauze's zijn!? En weet eimand hoeveel een kaartje kost? Groetjes nicky

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En? Had je een pauze?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas niet! Gelukkig was de film zo leuk dat de tijd vloog en ik niet dacht aan mijn blaas die eigenlijk op knappen stond :)

Antwoorden (3)

Nee het klopt niet dat er geen pauze is.
De bioscoop zal wel gek zijn om de pauze te schrappen, dat scheelt een hoop omzet aan drankjes en popcorn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Prijs is afhankelijk van welke bioscoop je bezoekt en of je een CJP pas hebt of student bent oid.

Kijk daarvoor op de site van Pathe.

Toegevoegd na 12 minuten:
Oke, het blijkt dat Pathe inderdaad meestal geen pauze's heeft:

"Geen pauzes
Een optimale filmbeleving is er een zonder hinderlijke onderbrekingen. Films draaien in Pathé dan ook zonder pauze, met uitzondering van sommige kinderfilms en alle films die vertoond worden in het Pathé Rembrandt theater."

http://www.pathe.nl/klantenservice/over-pathe/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt een hele boel bioscopen en vooral Pathé hebben al jaren geen pauzes meer , alleen bij hele lange films af en toe nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Op de site ( ik heb een pathe app) kan ik hier niks over vinden. Ik heb cjp en een eigen 3d bril :p maar ik heb ook nog nooit meegemaakt dat er in een bioscoop geen pauze is, maar hoor van veel mensen dat dit in pathe de munt wel zo is! Maar aangezien harry potter langer duurt... Weet iemand ook hoelang precies ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
130 minuten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! Ik hoop dat iemand die in de munt is geweest kannzeggen of er een pauze is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel bioscopen hebben de pauzes geschrapt. Hadden ze in mijn woonplaats ook een tijdje maar draaide ze toen inderdaad weer terug ivm de omzet en veel klachten van mensen ivm toiletbezoeken en benen strekken enzo. Maar bij veel Pathe bioscopen is er nog steeds geen pauze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen: Bel Pathé en vraag het daar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ga ik doen! Maar dacht misschien is er iemand al geweest en weet het :) bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in belgie hebben ze ook geen pauzes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve bij de kabinetsvorming.
Ik ben er geweest, film wordt op 3d gedraaid. Kaartje kost €11,50 inclusief 3d-bril en geen pauzes. Duidelijk genoeg :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks !! Hier heb ik wat aan!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is helemaal waar. Ik wou exact hetzelfde antwoorden.
Ik ben een poosje terug met mijn neefjes naar Rio 3D geweest.... Was ook geen pauze helaas. Ik wist dit niet, dus daar zaten we dan... Zonder popcorn en drinken :(

Ik geloof dat ze dit doen zodat er meer films per dag gedraaid kunnen worden. Beetje jammer, want zo lopen ze ook weer inkomsten mis door minder te verkopen in het 'snack hoekje'.

Normaal - € 9.00
CJP - € 7.00
Student - € 7.50
Stadspas - € 7.50

Dit zijn online prijzen btw, ik weet niet of dit anders is dan aan de balie een kaartje kopen.