Ik ben op zoek naar de film: 'Balloon Farm'. Ik kan hem nergens in Nederlandse online winkels vinden. Weet iemand een winkel met die film?

Ik kon hem alleen vinden op www. Amazon.com. Heeft iemand die film misschien zelf ofzo, of weet een winkel waar ik hem kan bestellen. En als ik hem bestel op amazon.com wat zijn dan de verzendkosten en extra kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

De verzendkosten zijn dan $ 6,48
Dat valt mij nog reuze mee, kan de film inderdaad niet in Nederland vinden, houd er wel rekening mee dat er geen Nederlandse ondertiteling bij zit als je hem op Amazon koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon downloaden via internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MeoStore online webwinkel voor goedkope anime manga dvd blu ray series en video speelfilms, zoals dragon ball Z, Naruto, One Piece, Bleach, Twilight Saga, Harry Potter, Shrek en meer.
Daarnaast kunt u bij Meostore ook terecht voor anime manga merchandise, software, boeken en games. U kunt inloggen via Facebook, Meostore via Twitter volgen en via de Meostore Youtube kanaal.