Hoe heet deze film over de Bermuda Driehoek?

Deze film gaat over onderzoekers die gaat duiken in de Bermuda Driehoek en dan zien ze een vliegtuig uit de 2e Wereldoorlog alleen dat is nog helemaal intact met dat piloten en nog in net alsof ze een minuut geleden zo zijn gezonken. Meer weet ik niet zoveel meer van die film :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is toch ook een meisje in een ruimte die dan eigenlijk al jaren daar vast zit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betreft het een oude of een recente film?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@EC ja dat klopt met dat meisje dat heel snel ouder wordt maar meer weet ik er ook niet meer van...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je helaas niet verder helpen. weet alleen dat ik ook snel oud wordt en vast zit in de stedendriehoek in apeldoorn. http://www.energieoverheid.nl/2010/05/stedendriehoek-schakelt-naar-energieneutraal/ :) (sorry, heb een flauwe aanval)

Het beste antwoord

Deze misschien:
http://www.imdb.com/title/tt0452573/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze is het

Andere antwoorden (2)

Dive to Bermuda Triangle.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de 'The Final Countdown' destijds één van mijn favoriete films.. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de beschrijvingen op de genoemde site heeft het weinig met de Bermuda driehoek te maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Koos, dat boeit toch niemand een reet, ik wist precies waar de vraagsteller het over had... Het ging erom dat twee F-14's twee Mitsubishi Zero's zien vliegen, en dat feit wist ik mij nog te herininneren...