Welke film bedoel ik, en vooral welke acteur?

Er is een acteur die ik zoek, in het comedygenre. Hij speelt ook de hoofdrol in een die ik zoek. Hij is een wat stevige man, heeft blond haar geloof ik. De film gaat over 2 broers meende ik. Heb de film al zeker 6 jaar niet gezien, dus mijn uitleg kan niet helemaal kloppen. Er was volgens mij ook een vervolg op (in dat geval beiden gezien). In ieder geval, het gaat dus over die dikke, klungelige jongeman die ninja/vechter wil worden (weet niet wat precies). Iedereen lacht hem erom uit, maar hij gaat er toch voor. Ik kan me nog een deel herinneren dat ie in een sjiek hotel logeert, en dat ie steeds word aangevallen door "de slechterikken" en dat hij met dom geluk ze steeds verslaat.

De beschrijving is nogal vaag, maar toen ik klein was zijn die films zovaak op tv geweest en was er helemaal gek van! Zou ze graag nog eens zien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Beverly hills Ninja

Toegevoegd na 3 minuten:
Chris Farley is trouwens niet meer onder ons.

Van wiki:
He died like his idol, John Belushi, of cocaine intoxication and morphine overdose on December 18, 1997.