naam van een film vergeten, weten jullie hoe die heet?

volgens mij was het een horrorfilm waar mensen werden ontvoerd(volgens mij 8) en ze werden omste beurt omgeroepen ofso om te raden waarom de anderen ontvoerd waren en anders werden ze vermoord.
volgens mij is er een vrouw die er bijna levend uitkomt maar toch word doodgeschoten als je wegrent
weten jullie misschien hoe deze film heet, ook al weet je het zeker niet? alles is nuttig!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Saw is het denk ik niet toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moest heel lang denken en nazoeken heb m gezien ook tijd terug maar de film die jij bedoeld heet

Nine Dead (2010)

Verenigde Staten
Mystery / Thriller
98 minuten

geregisseerd door Chris Shadley
met Melissa Joan Hart, William Lee Scott en John Terry

Negen mensen worden met uiterste precisie gekidnapped door een gemaskerde man. Ze worden allen geboeid aan een paal in een bunker. De man dreigt iedere 10 minuten iemand te doden als ze hem hem niet binnen 10 minuten kunnen vertellen waarom ze daar zijn. In grote angst om vermoord te worden biechten ze elkaar hun grootste zondes op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mothers day?