Hoe open ik een .rar file? het behoort een mp3 te zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.winrar.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scan die .rar eerst maar even op virussen...

Antwoorden (5)

Winrar downloaden www.rarlabs.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of 7zip die is gratis geen gedonder
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad 7Zip werkt zeer goed.
Met winrar krijg je na een paar dagen gezeur of licentiekosten. http://www.7-zip.org/ is geheel freeware en doet nog meer dan winrar ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor winrar blijft gewoon werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg toch niet dat het programma stopt met werken?
capthavoc
12 jaar geleden
inderdaad het stopt niet maar je moet elke keer dat vervelende licentie scherm wegdrukken
met 7zip heb je dat probleempje niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch jammer om te zien dat freeware het niet kan winnen terwijl het gewoon beter EN gratis is.
Kimath
12 jaar geleden
Er is een mogelijkheid om dat venster weg te kroijgen, maar ik ben vergeten hoe. Het is op mijn pc wel gelukt.
een kleine aanvulling van hierboven. jij zegt dat het een mp3 hoort te zijn. maar deze mp3 bevind zich in een map die "ingepakt is". een manier om meerdere bestanden tegelijk te sturen. winrar moet je installeren en dan rechtermuisknop-> hier uitpakken. je zult zien dat er dan een nieuw mapje is, waar dan je muziek in staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden zijn allemaal goed
Een rar bestand moet je uitpakken dat kan met Winrar of 7Zip
7zip is gratis en kan je hier downloaden
http://www.7-zip.org/download.html