http://windows7themes.net/harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-2-dvd-release-date.html

15 november
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als deze film de "marketing-regels" volgt, is dat waarschijnlijk rond kerst. Dat was in elk geval wel zo met de andere delen. Anders zou ik zeggen: Hangt er van af wat voor grote hit het word in de Bioscoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een maandje of 2, nadat de film in premiere is gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal komt een film pas uit op dvd als dezelfde film in de bioscoop "uitgedraaid" is, en dus bijna geen bezoekers meer trekt.

Het is welleens voorgekomen dat een film al op dvd uitkwam voordat het in de bios was, maar die actie werd geboycot toentertijd door de grote bioscoopbonzen. Volgens mij is dat daarna niet meer gebeurd.

IK mag aannemen dat dat met Harry Potter niet zal gebeuren... Tot die tijd is het vooral afwachten tot de film niet meer draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal 2 maanden. Blu-Ray 3D doet er meestal war langer over: 3 maanden. Die komt ook voor deze film :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan je Harry Potter 7 - Part 2 online kijken. Nog niet in BlueRay kwaliteit, maar in TeleSync. Voor iedereen die m alvast wil checken, bijvoorbeeld vóórdat je geld uitgeeft aan een bioscoopkaartje.

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 « http://bit.ly/n3YeC3

Om antwoord te geven op je vraag, ik denk dat deze over een maand of 5 te kopen is. Part 1 komt namelijk in December uit. Ga er stiekem vanuit dat dit ook met part 2 het geval is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: November ;-)