Red dragon en Manhunter zijn verschillende films (2002 en 1986), maar gebaseerd op hetzelfde boek. Overigens heb ik enkel Red Dragon gezien, dus kan niet oordelen over hoe Manhunter is ten opzichte van Red Dragon.

Maar ik kan verder niet echt helpen met films over psychologische kannibalisme. Tenzij het over gewoon kannibalen gaat, in dat geval is dit heel gemakkelijk te vinden via google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

The Bone Collector
Red Dragon
Silence Of The Lambs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Manhunter ('86), volgens mij de eerste en erg goed.

Toegevoegd na 2 minuten:
O, ik zie hier boven staan: Red Dragon en dat is denk ik dezelfde film als Manhunter.