Wat houdt de studentenkorting in bij Pathé?

Ik heb een schoolpas van het Grafisch Lyceum Rotterdam, kan dat ook? Ik heb helaas nog geen StudentenOV.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je studentenOV is geen geldig bewijs dat je student bent. Je mag 'm namelijk ook houden als je klaar bent met studeren, maar dan gaat het product gratis reizen eraf. Het is dus niet erg dat je geen StudentenOv hebt omdat dus geen geldig bewijs is. Je studentenpas (met je foto en het studiejaar, bijv. 2010 - 2011) is wél een geldig bewijs dat je student bent. Dan krijg je dus korting bij Pathé.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn schoolpasje staat alleen de datum dat het pasje in is gegaan (bij mij 2008) Ik ben inmiddels als een jaar van school af en ik gebruik hem nog steeds voor korting bij de bioscoop :p