Hoe heet die jaren 70(?) film?

Het gaat over een stel vrienden die een avond met elkaar door brengen volgens mij in een park. Het is een melodrama als ik het me herinner. Het zijn allemaal verschillende personages en op een gegeven moment hebben ze zelf ruzie. Eén van die mannen is volgens mij homofiel.
En een quote uit die film van hem is: Alone in the dark, in the park...

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is niet die horror film Alone in the dark.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

The Boys in the Band?