Ja, hij komt, in tegenstelling tot part 1, wel in 3D. Je kunt ook bij sommige bioscopen om middernacht gaan en eventueel eerst rond 9 uur part 1 kijken in 2D en om 0.01 part 2 in 3D kijken.

Toegevoegd na 38 seconden:
Dat kost dan 15 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, bij JT: http://www.biosagenda.nl/films-bioscoop-bioscopen_den-bosch_31.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je de euroscoop in Tilburg aan. De JT brengt toeslag op ''nieuwe films'' of ''lange films'' in, en bij de euroscoop is elke film gewoon 7,50 p.p (wat een 3D bril kost weet ik niet) Daar heb je ook de keuze van 3D of geen 3D

Toegevoegd na 4 uur:
De 3D bril is inderdaad eenmalig 2 euro, deze mag je wel houden. De film is OOK in 2D te zien !! In de euroscoop dan !! Omdat hij nog niet uit is, zijn de tijden nog niet te zien, muv de ''premiere'' die snachts zal zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 3-D bril kost in de Euroscoop 2 euro.
Dez film wordt alleen in 3D uitgezonden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het laatste deel van Harry Potter wordt niet in 3D uitgebracht. Het lijkt erop alsof Warner terug komt op die vreselijke post-3d conversies (Clash of the Titans!!) en dus niet van plan zijn om die arme Potter-fans 2,50 euro af te troggelen.

Een poging hebben ze wel gewaagd, zo laat de filmstudio in een verklaring weten. Toch kregen ze het 3D niet op tijd af, waardoor de film wel in IMAX te zien is maar in ‘conventioneel 2D’. Potter draait vanaf 17 november in de bios

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps sorry! Dit gaat over part 1 zie ik net.... *schaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ging over de vorige film ;-)