hoe heet deze film

het gaat over soldaten in een oorlog en op het laatst winnen ze door een helikopter die het hele vijandelijke kamp molt

(in één scene vallen per ongeluk de vliegtuigen hun eigen mannen aan waardoor er iemand in de brand vliegt als ze hem aan zijn benen oppakken laat het vlees aan zijn benen los en zie je zo zijn botten)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jakkie....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je blijft het je wel herinneren als je het hebt gezien XD

Het beste antwoord

dat moet we were soldiers zijn met mel gibson
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gaat het over de vietnam oorlog? Anders zou het wel eens 'full metal jacket' kunnen zijn. Sowieso een super goede film als je hem nog niet gezien hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een behoorlijk afgezaagd scenario die je mede daarom terug ziet komen in de vietnam-oorlogs komedie Tropic Thunder. Inclusief helicopterscene en vlees dat van een van de helden zijn been loslaat.