Wie weet een winkel in Nederland waar je (goedkope) dvd films kan kopen?

Hierbij bedoel ik meer outlets, geen blokker, mediamarkt of free record shop, maar meer outlets en inkoop winkels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Boekenvoordeel of euroland die hebben weleens dvd's voor €1,99, maar dan ben je bij MediaMarkt of Blokker voordeliger uit. Die hebben regelmatig opruiming bakken met 6 dvd's voor €10,-

Toegevoegd na 27 seconden:
Hoe goedkoop wil je ze hebben???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per stuk?? Dan is 6 voor €10 toch goedkoop??? Ik snap het probleem niet... Ja nieuwe films ga je zo goedkoop niet vinden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er ook aan wat je zoekt natuurlijk. Ik heb er laatst verschillende delen van de Saw reeks uitgehaald en Hellraiser. Was er erg blij mee.

Andere antwoorden (6)

Ja je hebt vrij veel van die kleine boekwinkeltjes met verschillende prijzen voor dvd's al naar gelang hoe oud ze zijn maar je kan ook naar een 2e hands winkel gaan. Daar hebben ze ze ook en krijg je ook nog eens een beetje garantie.
Google het eens zou ik zeggen, er zijn er echt heel veel.
Of op marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijl eens bij Bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de vrije markt in Beverwijk,is niet echt een winkel maar toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan de zwarte markt proberen in beverwijk kan je nog afdingen ook !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Euroland kosten de dvd films bijna niets.
Okee, het zijn geen topfilms, maar soms zit er best een aardige bij.
Voor een paar euro neem je een hele stapel mee naar huis.

Vaak hebben ze bij gameshops en speelgoedwinkels ook wel een mand buiten staan met super goedkope dvd films.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopen? Waarom zou je DVD's willen kopen, terwijl je alles online kan kijken? ;-)